Kıskançlık / Kadın-Erkek İlişkileri # 1


Aşırı kıskanmak iyi değildir, ne kadın ne erkek için. Aşırı kıskançlığın bir hastalık olduğu yönünde bilgilere ulaşmanızda mümkün. Ancak ben tıp uzmanı olmadığım için ayrıntılı bir açıklama yapamayacağım.



Ben olayın daha çok olmadık yerlerde karşımıza çıkma durumundan bahsetmek istiyorum. Beklenmedik zamanlarda bu kıskanma mekanizması harekete geçiyor ve ortaya olmadık sonuçlar çıkabiliyor. Bazı zaman aklını kullanmak bile pek bir işe yaramıyor. Dodi krizi değil ki adama veya kadına ver çikolata sussun...



İşte bu kıskanma krizleri adamın hayatını hiç beklenmedik yönlere doğru çekebilir...



- Bak Nazmi gömleğinde saç buldum... bu kimin saçı?

- Ama hayatım...

- Sana bu kimin saçı dedim?

- Hayatım...

- Sus Nazmi sus, bana bunlarıda mı yapacaktın Nazmi?

- Ama hayatım dinlemiyorsun, kıskançlığına yenik düşme önce dinle...

- Ya, senin uyduracağın yalanları dinlemek istemiyorum sadece bu saç kimin? kıskançlık he evet kıskanç biriyim ben Nazmi...

- Allah belenı versin senin...

- Ne dedin Nazmi?

- Bela diyorum, Allah belanı versin... Ulan ben ne iş yapıyorum,?

- Şey...

- Ney ulan ben veteriner değil miyim? o saç yada kıl kim bilir hangi itten döküldü. Köpekle ilişki yaşayacak kadar sapık değilim ben hanım,

- Kusura bakma kıskandım işte, bilirsin seven insan kıskanır...



İşte buda son noktadır "seven insan kıskanır" daha ne diyeyim ki ...

1 yorum:

mehbup dedi ki...

Seven insan kıskanır da,aşırısı da zarar yani evlilik bile bitebilir..yazılarınız güzel, blog listeme aldımm ..