Delikanlılık Kadın-Erkek İlişkileri #3


Hatun kişi ile yolda gidiyorsunuz, köşe başı takılan amcalar yanınızda bulunan hatun kişiye laf attı,



- Yavruya bak beeeee

- İsmail bak ne dedi...

- Ne dedi?

- Yavru dedi...

- Kime?

- Bana yavru dedi...

- Bi dakkkaaaaaa, beyfendi siz kime yavru dediniz?

- Yanındaki yavruya

- Yavru he

- Evet

- Yavru demek

- Evet lan yavruuuuuuuu

- Sizin yavru dediğiniz o kız varya kaç yaşında biliyonmu hiç yavruya benzeyen bir yanı var mı?

- Ne diyo lan bu?

- Yavruymuş, bi kere siz ona yavru diyerek bana sübyancı diyorsunuz ayıp oluyo

- Biz bunu dövelim

- Kimi?

- Seni...

- Beni?

- Evet

- Yavruyu dövseniz....



Her an sopa yeme tehlikesi ile karşı karşıya kalabilirsiniz. Abi yapacak bir şey yok kızı aldıysan yanına sahipte çıkacaksın. Sahiplenmek önemlidir, saldım çayıra hesabı olmaz...



- Offffff Offfff Beeeee yavruya bak beee

- Ne dedin sen?

- Yavrum dedim anam

- Bana

- Evet yavrum kömürcü mü baban senin? heeeeeeee

- Yok manav

- Manav?

- Evet manav senin gibi hıyarları satıyor



Birde laf atanlara bir uyarımız olsun bazen sert kayaya çarpar geri vites yapmak zorunda kalabilirsiniz. Karışık işler bu kadın erkek ilişkileriakıl sır ermiyor valla...

0 yorum: