Doğrarım Seni


Zor, hele tehdit eden bir kadınsa işiniz daha zor. Yapılan araştırmalara göre kadınların erkeklerden daha acımasız oldukları ispatlanmış. Valla bende okuduğum gazetelerin yalancısıyım...



Ama doğruluk payı var gibi, biz erkekler yufka yürekliyiz, severiz dünyayı falan...



- Hamdi, öldürürüm seni Hamdi... Ne demek annemlere gitmeyeceğiz?

- Ama hayatım daha dün oradaydık...

- Hamdi dün dündü, bugün bugün

- Haklısın hayatım

- Bak Hamdi seni paça çorbası yapar, komşulara ziyafet çekerim

- Çok acımasızsın hayatım



Abi çorba olmaktansa git kaynana kahrı çek. Korkarım ben çorba olmaktan...



- Bana bak Taci seni önce doğrar, sonra daha küçük parçalara doğrar, ve son olarak yine doğrarım

- Çok korktum...



Kork abi, kadın erkek ne fark eder? İnsan cinnet geçirmeye görsün...

0 yorum: