Kadınlar Günü - Dündü O Be


- Hatceee, lan Hatceeeee

- Buyur kocacım...

- Nerdesin lan sen?

- Sana yemek yapıyordum kocacım

- Ne yapıyon?

- Kuru Fasulye

- Ulan dünde aynı şeyi yemedik mi? Başka yemek bilmiyonmu lan sen?

- Ama bey...

- Sus bak kadın sus, sen sopayı hakettin,

- Ama bey ne oldu sana dün ne güzel çiçek falan aldın

- Ulan o dündü, dün kadınlar günümü neymiş, bende gelirken ananın mezarınadan yoldum biraz çiçek geldim...

- Yani bugün dövecen beni

- Ulan o kadar dövüyom seni hala kafan çalışıyor, her şeyi şıp diye biliyon, bak nasıl anladın seni döveğimi...



Dün kadınlar günüydü, dün konuşuldu tartışıldı, hakları savunuldu ve bugün unutuldu. Çok uzun bir yazı yazmaya gerek yok galiba "cennet annelerin ayağının altındadır" eşleriniz sizin anneniz olmayabilir ama çocuklarınızın annesidir, anne olmasa bile bir kadına şiddet uygulamak yanlıştır.



Çok ciddi konuştum, ben bile şaşırdım :)

0 yorum: