Bir Blog Kibar Feyzo


Yoruldum bu hafta hemde çok, düşünecek vaktim bile olmadı ama bir blog buldum bloxoo sayesinde okudum ve "aha işte budur abi" dedim...



Mizah bloglarının sayısı fazla ama kendi içeriğini kullanan blog sayısı çok az böyle olunca mizah yazıları yazmak dahada hoşuma gider bir hal alıyor.



Hangi blog? iki dakika sabır anlatacağım felsefe yapalım biraz yada ortamı duygusala bağlayalım, Kibar Feyzo blogundan bahsediyorum. Sevdim ben bu blogu sizde okuyun valla, üstelik sağdan soldan toplama yazılar yok o da uğraşıyor emek veriyor ve kendi içeriğini oluşturan mizah blogları arasında yerini alıyor. Ben bu işte yeniyim ama gidici değil kalıcı olma çabasındayım



Mizah blog yazarlarının organize hareketine de destek halindeyim ve bundan sonra beğendiğim mizah bloglarını sizlerle paylaşacağım...

0 yorum: