Evrim Teorileri # 1


Maymundan geliyormuş soyumuz, belki doğrudur ama ben pek inanamıyorum. Kendimi maymun olarak düşünmek acı veriyor bana, gıçım açık dolaşmak delikanlıya yakışmaz hem...



Abi o garip resmi görünce bile tiksinirim ben, önce maymun sonra o sonra şu bir bakmışsın adam olmuş takım elbise. Yaptığım işin bir önemi yok artık o resme baktıktan sonra, hele birde bu teorinin gerçek olduğunun ispatlandığını düşünsene;



- Ali hep kaytarıyon, hep kaytarıyon...

- Ne diyon patron

- Nasıl konuşuyon sen patronla?

- Patron? takım elbise giydin diye adam mı oldun? ulan senin soyunda maymunlardan geliyor be... daha düne kadar dedelerin gıçı açıktı, şimdi sen takım elbise giydin diye adam mı oldun lan?



Bu bir örnek, ister süslen, ister püslen, abi kanıtlanmış maymunsun...



- İsmail abi o ne ya gıçın açık geziyon?

- Nostalji yapıyorum olum, dedemler gibi gıçım açık geziyorum...



Buyur abi yeni moda elbiseler takım elbise ama gıç kısmı açık kötü olur beee....



- Olum benim dedem king kongtu...



Yok yok, ispatlanmasın sakın bu teori

0 yorum: